Skip to content Skip to footer

SERVICE ȘI MENTENANTA SPALATORII AUTO

Pe măsura implementării proiectului şi cu atât mai clar din momentul operaţionalizării, proprietarii/administratorii spălătoriei auto înţeleg din ce în ce mai bine că au de-a face cu o instalaţie complexă, formată din echipamente care lucrează împreună, după o formulă bine expertizată (knowhow), având ca rezultat funcţionarea perfectă a fiecărei piste de spălare şi a fiecărui program, spre satisfacţia clientului utilizator (cel care plăteşte şi merită fidelizat).

Cât timp funcţionează echipamentele fără întreruperi? Ce se întâmplă când o pistă, două piste sau întreaga spălătorie se opreşte sau funcţionează eronat? Dar dacă aceste situaţii se invesc în weekend, când clienţii sunt de trei ori mai mulţi şi încasările sunt cu atât mai mari?

Preocuparea pentru întreţinerea contiună, corespunzătoare a instalaţiilor spălătoriei, pentru corecta setare şi parametrizare a echipamentelor ori înlocuirea la timp a pieselor uzate este cel mai important aspect într-o afacere de acest fel. „Am investit/cheltuit odată şi gata”… nu se potriveşte în acest domeniu!

Ca şi orice instalaţie aflată în lucru (în unele cazuri funcţionare intensivă, în condiţii diferite de temperatură etc.) pot apare probleme şi este bine să aveţi la cine apela pentru intervenţii rapide. Chiar dacă vă aflaţi in termenul de garanţie acordat de producător, instalaţiile trebuiesc servisate periodic, pentru a evita întreruperile nedorite. Putem spune că este necesar să aveţi o relaţie continuă cu o firmă, cu o echipă de tehnicieni care să cunoască echipamentele instalate, să facă o mentenanţă periodică şi să răspundă şi solicitărilor de intervenţii urgente.

JetPOINT vă asigură funcţionarea corectă a spălătoriei prin tehnicieni proprii, în toată ţara. Sunt mai multe posibilităţi de colaborare în acest domeniu, respectiv:

  • Garanţie / garanţie extinsă, cu includerea unor vizite periodice de revizii la fiecare 300 ore contorizate de PLC;
  • Abonament de mentenanţă anuală, cu vizite lunare de verificare la locaţie, cu beneficii multiple: raport de constatare edificator şi serviciul de revizie, asistenţă telefonică, discount la piesele de schimb, la tariful de deplasare şi la manoperă;
  • Pachet de revizii trimestrial, care include şi reviziile specifice la schimbarea de anutimpuri, reglaje şi pregătirile pentru anotimpul rece şi ieşirea din iarnă;
  • Service Call Center, Ticketing pentru intervenţii de urgenţă, cu consultanţă telefonică şi/sau programare tehnician service;
  • Pachet de critic de întreţinere, urgenţă, faceţi un stoc propriu de piese de schimb şi consumabile foarte util, la îndemâna administratorului spălătoriei;
  • Comenzi cu livrare rapidă, piese de schimb şi consumabile, peste 300 repere pe stoc, la nevoie un tehnician poate livra şi monta piesa profesionist.  

Dacă mentenanţa costă bani şi credeţi că nu merită să cheltuiţi…. gândiţi-vă cât vă poate costa o întrerupere de câteva zile pentru o pistă de spălare sau pentru întreaga spălătorie. Iată că, nu doar ne-încasarea doare, ci şi dezamăgirea clienţilor regulaţi, fidelizaţi deja!

Reţineţi acest sfat: alocaţi până la 1% din încasările lunare pentru mentenanţă plătită şi asta va reprezenta o investiţie de bunăstare şi nu o cheltuială!

Leave a comment

0.0/5

Go to Top